divendres, 4 de gener del 2008

EL 2008 JA HA ARRIBAT!!!!



BON ANY!!!!!

Ja portem uns dies en aquest nou any!!!! i el meu proposit era aconseguir posar alguna foto en aquest blog... (deixar de fumar, potser l'any que ve...jejeje) i què millor que posar-hi una foto d'aquest cap d'any que hem passat tots junts a USURBIL-EUSKADI... però mira, m'he deixat el cable de la càmara.... així que de moment haurem d'esperar tots plegats!!!!! però jo intentaré assolir el meu pròposit, i així aconseguir publicar una foto!!!! yuhuhuuu!!!!

de moment, un aparitiu...em sembla que tots plegats recordem el GAT, oi?¿?¿?¿apali gent, intentaré posar alguna fotiki d'aquest cap d'any ben aviat!!!!muxu bat per tots/es!!!!

2 comentaris:

  1. Marialbaaaaaaa ets tota una hacker!! tu i el teu gat!!! L'objectiu ja lhas complert de penjar afotus!!! però ara toquen les del país basc! :DD

    Quin viatge!

    Fins aviat! i que els reis et portin molt carbó! (d'aquell dolç eh :P)

    ResponElimina
  2. Uei, això de la informàtica ho han inventat per tu!!!!!he,he,he!!!!Molt bones les fotos, però no us acabo de reconeixer gaire, qui és qui?

    SALUT

    ResponElimina